WEB DEL GRAI

Visita el web del GRAI a http://grupsderecerca.uab.cat/grai/

dilluns, 14 de març del 2011

El butlletí de la IASCE es fa ressò d'un article del GRAI

El darrer butlletí de la IASCE (International Association for the Study on Cooperative in Education) es fa ressò, en l'apartat d'articles, d'un article de membres del GRAI.

Vidal, J., Duran, D., &; Vilar, M. (2010). Musical learning with cooperative learning methods. Cultura y Educacion, 22(3), 363-378. An experience of educational innovation developed in a Professional Conservatory of Music is presented. Traditional methodologies used in music teaching and learning are centred on the teacher and the use of learning handbooks. The applied innovation involves the use of cooperative methodologies for music teaching and learning. Analyses of the present experience provide data that support that there has been an increase in classroom discussion favouring the construction of musical knowledge.

dijous, 3 de març del 2011

Voluntariat per a Llegim en parella

El suport familiar en el programa Llegim en parella està donant molts bon resultats en el desenvolupament de la comprensió lectora dels infants. Per tal que, els alumnes que les seves famílies no poden implicar-se puguin rebre'l, hem iniciat una experiència de captació de voluntariat de la comunitat, com a tutors de lectura. Alba Garriga, en el seu pràcticum del Màster Interuniversitari de Psicologia de l'Educació (MIPE) està coordinant una experiència pilot a l'escola Riera de Ribes en aquest sentit. A les fotos veiem alguns voluntaris -alumnes d'institut del municipi- que fan de tutors de lectura d'alumnes de primària de l'escola.